Health Quote

Health is energy, vitality & well-being. You know it when you feel it, when you see it; healthy living is a beautiful thing. Healthy people feel energized & look fantastic!

ESell: Butang Pembelian Layan Diri Istimewa Untuk Anda!


Shaklee sudah menapak selangkah lebih maju dengan memperkenalkan sistem pembelian layan diri ESell. Anda tidak perlu mendaftar sebagai ahli untuk tujuan pembelian layan diri ESell, tetapi cuma perlu memasukkan butiran diri untuk tujuan penghantaran dan pembayaran sahaja.

Link pembelian ini ialah selamat dan dijamin.

Setakat ini, saya sudah pun memperkenalkan ESell untuk set suplemen terpilih dan suplemen tertentu mengikut jenis HOT SELLING. Ini bagi memudahkan customer saya yang tersayang membuat pembelian bila-bila masa di mana sahaja yang anda suka.. ^_^ Bagus kan?

Untuk tujuan keseragaman, kenalpasti ikon tersebut di atas di mana2 post saya untuk pembelian layan diri yang memudahkan ini. KLIK pada ikon untuk dirangkaikan secara terus halaman beli belah maya yang selamat..

Saya pengedar sah produk Shaklee yang berdaftar dengan nombor keahlian 946301.
Hubungi saya secara sms @ WhatsApp di talian 011-2514 0783 untuk sebarang pertanyaan, konsultasi percuma & panduan makan vitamin selepas pembelian.

Terima kasih yang tidak terhingga di atas sokongan anda selama ini..lap u much much much more

XOXO

:: www.facebook.com/elyani.enterprise
:: sms@whatsapp 011-25140783

No comments: